Herr Ståtlig, dags för givakt.

28347-201

( För att Ida ska få sig ett gott skratt på sitt arbete tidigt imorgonbitti lägger jag in ett extra inlägg denna kväll efter en dag med sol och åska. )

Jag hade en våt dröm. Inte en dagdröm utan en nattlig variant. Min kropp höll på att sprängas av kåthet. Exploderas inifrån. Min klitoris bultade av smärta. Hela jag skälvde av lust och en mordisk känsla besvärjde min kropp. Jag var tvungen att onanera för att inte hugga ner människorna i min väg med min gigantiska och spetsiga klitoris. Drömmen förvandlades till något otäckt. Vart jag än vände mig var det människor som kunde beskåda min onani. Jag sprang runt, som en vilse gris i skogen, letade förtvivlat efter en vrå där jag kunde gnugga mig lycklig i några få sekunder. Gnugga mig till en sprakande stimuli. Mardrömmen grävde sig djupare ner i ett mörkt rått inre. Mitt sinne höll på att förvandla mig till en psykospatient med rösthallucinationer angående en pratande fitta.

Vaknade med ett ångestladdat ryck av att katten jamade. Min hand låg på pärlan och porlerade den försiktigt.
Nu kan ni ju tro att jag vaknade sprängkåt och sprang över till min sovande karl och stoppade in hans vinballe i min slida, men icke. Fast jag tar drömmen som ett tecken. Ett tecken på att min sexualitet, som legat i dvala, är på väg att vakna och förhoppninsgvis med en stor vilja att bli tillfredsställd av hans händer, läppar och Herr Ståtlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0