V.Solanas, uppstå.

28347-217

Detta inlägg kan anses stötande, o-pk, rasistiskt, manshatande (fast det är i och för sig helt naturligt) , kränkande eller helt enkelt sant. Skiter i vilket förutom det sista.

För två veckor vaknade de. Männen på gatan. Värmen leder till att kroppsdelar vilka gömts i bomull och dun får känna på solens strålar och syret i luften. Nakna armar, nakna ben eller lite hud visas från halsen till det tredje interkostalen. Detta berättigar tydligen viskningar, visslingar, avklädning med blick, förföljelse med blick, nedlåtande blickar och läten man använder när man lockar på en katt. Att ställa sig ivägen när jag promenerar hemåt är tydligen något roligt och ett trick att få mig suga av dem utanför fönstret med kycklingar på spett.

Idag på praktiken var det två liknande män. En kollega fick gå ut ur rummet eftersom hon kände sig äcklad och kränkt. I ren ilska och frustration började hon använda ytdesinfektionsmedel och skura sitt tangenbord fläckfritt.
Jag förstår att kvinnor väljer bära slöja, lager av kläder och burka. Då slipper de åtminstonde äckliga blickar och gliringar eftersom det goda är instängt i gott förvar.

Och inte är svenska killar bättre, tro verkligen inte att jag säger det. Hyllar absolut inte svenska killar, män, pojkar, svin. Vissa har lärt sig att flukta diskret i ögonvrån eller titta på ett sätt så de verkar totalt ointresserade men inne i deras sjuka hjärnor rullar porrbilder förbi och framtida knullställningar som kan utföras med endera kvinnan där direkt på plats. Helst med spotlights som framhäver deras penisstorlek.

Irritationen var på väg till toppen, varningsklockan för explosion blinkade hysteriskt. Ringde min chef och klockan sprängdes i tusen bitar. Mitt lovade sommarjobb blir inte som det muntliga avtalet. Får nog bosätta mig i vår tvättstuga med innergårdens hemlösa man Ivan och den loppbitne hunden.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har behållit ullstrumpor och kofta på så här långt. Snart vet jag att det inte går längre. Dags för konfrontation med gubbslem. Undrar bara om det blir verbal eller väpnad motattack?

2007-05-24 @ 22:24:52
Postat av: becca

måste ju bara att tillägga att din fina bild är underbar!

2007-05-25 @ 01:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0