Hittade Johanna flåsandes i omklädningsrummet.

28347-277

Finner du något tema för de senaste dagarna?
Hjärta.

Menar du muskeln eller en barnslig ritning av ett hjärta?

50/50. Hjärtan med en liten spricka. Även en muskel som inte orkar likt förr.

Har du något fel på ditt hjärta?
Inte vad jag vet men min kondition är så dåligt att jag skäms. Slår mig själv av förakt.. Nästa gång får Hanna stå bakom mig med en piska av titan. Hjärtat ska fan i mig sköta pre- och afterload ordentligt. Imorse var pumpen en sorglig förlorare, så pass att blodomloppet grät och skapade huvudvärk.

Vad är det för spricka?
Dåliga val. Men sprickor kan lagas. Lagas med glitterlim.

Positiva inslag v.45?
Godkänt på omtenta. Många informanter till uppsatsen. Hanna. Sofie. Herr Ståtlig, trots hans avfärd till landet som anser Fred Perry vara ett nazimärke.

Negativa inslag?
Första dagen på en period av 10 veckors uppsatsskrivande och det första som tas upp är nästa kurs. Här ska vi alltid ligga ett steg före.
Insett att jag borde införskaffa en logoped.

Ska du lägga dig ner och dö resten av veckan?
Borde men tvingar mig till ett liv. Middag med snygga flickor imorgon, fika med snygg flicka på fredag, lördag i lund tillsammans med älsklingar.

Snygga flickor? Suktar din fitta efter hål?
Drömtillstånd dock sipprar den fortfarande av kuk.
Att vara omringad av snygga flickor är en ära.

Då säger jag " höl som höl, kvittar om det sitter på en gris" och hoppas du lever vid nästa möte.
Fuck off.

Kommentarer
Postat av: sweetHeart

ja FuckOff !

hur man stavas det på svenska då?
:-)

puss

2007-11-09 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0