En släng av bulimi kl 20.00 varje fredag.

Dagarna rullar ifrån mig. Skolan tar energi, tid samt skapar frustration. Tack och lov att en vacker flicka möter mig varje dag i det tråkiga huset. Vi planerar alternativa karriärsval efter utbildningen så vi slipper ta död på patienter. Hösten har ökat dosen av mitt läkemedel vilket håller mig ovanför ytan. Rastlösheten är på en hög platå och borde bearbetas men hur och med vad?

Under försök till studier inför en flummig omtenta kikade jag på Idol. Detta oerhört nedvärderande program. Mest nedvärderande för tittarna. Igår blev jag upprörd så ansiktet fick sig en flush. Finns viktigare saker att bli upprörd över men igår var, och idag är, det Idol och människorna som lägger sina äckliga, ointelligenta röster på idiotiska personer vilka tror sig kunna sjunga.

Christoffer
får bara röster för sitt bruna, lockiga hår och möllanmustaschen. Förföriska element dock överväger de ej hans stämma.

Han, Mattias (Idol-Erik kopia och wannabe boyband), går omkring med ett sockersött ansikte. Det söckersöta anisktet passar sig på 12 åringar vilket gör röstande vuxna till perversa djur. Han vandrar runt med sin penis i ett för evigt stånd, eftersom han kan få många småflickor på fall, medan hans flickvän sitter i publiken med en förstorad nallebjörn och blir hånad.

Sam
med fittslickarläpparna. Han som endast lyssnat på gubbkarlsrock samt NRJ och inte kommit ur målbrottet än.

Skåningen,
tidsslösande med kommentar.

Marie
Picasso skulle sjunga någorlunda okej om hon struntade i de gnälliga whalingarna. Marie får röster genom att tycka synd om sig för utnyttjandet i det självvalda BB och sin så kallade andlighet.

De enda vettiga är Amanda och Daniel. Och den ena vill folk rösta ut på grund av att hon inte har en kuk.

Läste en notis att svenska Idol önskar Simon Cowells medverkan. Kommer den dagen ska jag sätta mig i soffan och njuta av när han kräks över deltagarna och yrkar på massmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0