Dansa min docka.

Klagomuren verkar vara mitt nästa resmål.
Stackars Fröken Rot. Hennes vackra öron får skavsår.
Det är ju inte hennes, eller mitt, fel.

Imorgon får jag det sköna nöjet att inspektera de eventuellt blivande kollektivmedlemmarna i Fröken Rots 4:a. Här ska det klämmas, förhöras och poängsättas så svetten lackar ur armhålor och knäveck. Dessutom ska jag passa på att rita planering inför vårt kommande gallej. Vårt gallej som verkar bli extremt välbesökt och populärt. Bubbel, svett, tårar av skratt och könsvätskor skall översvämma alla kvadratmetrarna.

Kommentarer
Postat av: hanna

ajdå, nu fick du ju inte planera nån fest inte... du får komma tillbaka för det!

2007-09-19 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0