Bajsplutten.

28347-366


Idag är jag elefantbajs.
Har missat veckans sol, missar kvällens festligheter. Varför är det ingen som ringer till mig och vill göra roliga saker? Avskyr känslan att vara utanför. Vara den som måste kämpa för att få vara med i det sociala. Försöker vara snäll och rolig för att bli omtyckt. När fasaden faller för en stund framkallar det sura miner och masken åker på för det dåliga samvetet tär. Varför ringer inte min telefon?

Är det inte praktik så måste jag plugga till en omtenta jag ändå kommer misslyckas med så jag ändå inte kan ta min examen och då är allt slit gjort i onödan. Borde sluta med nykterhet och ta till flaskan.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0