Fittans diktatur.

28347-371 Det återkommande samtalsämnet mellan mig och min karl är angående hans skalp. De röda lockarna jag älskar att gräva in mina nätta händer i. Han har fått för sig att ett rakad huvud är den bästa frisyren. Jag står på den negativa sidan och anser det vara fult, till och med fruktansvärt fult. Har vid något tillfälle hotat med att min fitta inte kommer kuttra eller flöda i närheten av kal hjässa.

Min karl är lärare. En tuff kille i klass 9 ansåg att håret borde hamna i papperskorgen men min karl var snäll och berättade om sin flickväns åsikt. Den tuffa killen samlade till en petition att min karl skulle få raka sina lockar.

°12 röstade ja
°5 höll sig på den rätta sidan.

Dock var nejsägarna flickor vilket borde betyda mer. Jag avfärdar demokrati som ett påfund att hållla folk på plats och röstar för diktatur!

Fröken Rot med sin karl kom över på film. En osmaklig huvudkaraktär som spelas av en fantastisk Daniel Day-Lewis. Färgerna är vackra och musiken spektakulär. Rekommenderas ej att se vid ångestfyllda stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0