Sockerchock.


28347-381

Stannade hemma imorse från praktik av två anledningar. Blodet forsar ur mig. Misstänker att min livmoder har i uppdrag att dränera mig. Nästa månad ska jag hämnas med Cyklo-F, till den grad att proppar bildas.

Den andra anledning var den etno-bongotrummor-latino-fest som ekade mellan husväggarna under natten. När den hemska trumslagen och sång slutade ropade publiken efter mer. Önskade mig material till att göra en Runar.

Dagen efter den tråkiga natten har varit en strålande dag. Älskade Sofie bjöd på mastigt tårtkalas med fina gäster. Efter en promenad, för att kroppen skulle bryta ner en groteskt stor mängd socker ,blev det besök på uteservering på torg i det enda soliga hörnet kvar denna eftermiddag. Förutom inslaget av en berusad komiker, var läsken god och mina finaste flickor sötast.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ohh! Jag ville också vara med! Varför är ni så långt borta jämt :( Vi måste krympa Sverige!!! (finns det demostrationståg för det imorgon tro?) Puss o Kram

2008-04-30 @ 08:29:02
URL: http://www.generellt.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: härligt att höra :D

2008-04-30 @ 11:44:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0