Keruber i vår bunker.




Min stoppade konsumtion firades med inköp av gardiner och trosor. Gardinerna har keruber på sig. Vårt hem är välsignat.

Den lediga helgen helgades igår kväll med köp av biljetter till Berlin och folköl i parken. Trevliga samtal tills en mörk överdrift slöt sällskap och skapade en stämning liknande tonårens dramatik. Min mage blev orolig och ångesten kröp på. Lyckades muta min fulla karl med sibyllamat och kunde därmed smita ifrån gänget med sexuell prestationsångest. Karln vägrade vandra på sina apostlahästar och hivade upp mig på sin cykelsadel. Bad att inte få spräckt skalle innan tysklandsbiljetterna blivit utnyttjade. Huvudet och maten kom hem välbehållna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0