När Björn Gustafsson besteg mig...

... dansade änglarna.
I förrgår natt hade jag sexuellt umgänge med Björn Gustafsson

Jag stod på en brygga i solskenet iklädd en vit böljande klänning. På en lyxig segelbåt stod han. Den blonda. Mina ögon spanade in hans solbrända bringa och svällkropparna skälvde.

Han bad mig att komma över ,dock var jag lite rädd för att slinta med mina små fötter i havets kluckande vågor. Som ett rådjur hoppade han över relingen och slängde ner mig i båten. Jag landade på en mjuk madrass. Han steg ner över mig med spelande lårmuskler och slöt sina ödmjuka men tillfredställande och bestämda läppar över mina förväntansfulla.

Sen rycktes min svettiga kropp ut ur himmelriket och in i en annan värld. En värld utan sagolika prinsar och kungar på rosenknoppar.

Kommentarer
Postat av: ida

oj oj oj!

tack för att du har en så underbar blogg - du gör min dag varje dag.

du är min prinsessa.

puss puss

2008-06-16 @ 22:20:34
Postat av: Simon

Ahh, den obligatoriska madrassen i segelbåten får man inte glömma nästa gång man tar båten ut på havet för att ragga småtöser :)



Men det var ett fint inlägg, tror jag :)

2008-06-20 @ 11:43:51
URL: http://simon.holmbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0