Ta min oskuld.

Har skrattat i 18 timmar nu. Men nu är det inte eftermiddagskaffet som sipprar ut utan morgonkaffet. Ronnie Sandahl kallar sig tydligen för en generationskildrare. Ja, han är sannerligen en hyvens karl. Han som inte sa hora.

Nedräkning. Åtta dagar kvar tills jag och fina Ida åker till Berlin för att fika, äta våfflor, shoppa, gå på hbt-klubbar. Ni ser rätt. Johanna skrev ett politiskt korrekt ord. PK är det nya OPK.

Det hela inföll sig när en kille på jobbet berättade att han hade en pojkvän. Fördomsfulla tankar ( alla har vi fördomar, att erkänna dem gör dig till en gladare människa) inom mig hade redan fastställt killens sexualitet och när de stämde blev jag mycket glad. Senaste veckorna har jag haft en dröm om att förvandlas till en fullblommad faghag. Vill ju vara som Ida. Hon samlar bögar kring sig likt fyllon runt en flaska kir.

Så nu när killen uppfyllde en del av min dröm var jag ju tvungen att fånga honom utan att visa hela min desperata sida. Började berätta om min framtida berlinresa och att jag skulle gå på en massa (här skulle jag egentligen säga gay men det som kom ut var...) hbt klubbar.

Försöker nu rätta till ett töntig PK uttalande genom att visa upp min gränslösa snuskhumor, vilket inte införlikar en moralistisk sjukhusmiljö.

Kommentarer
Postat av: Slemma

jag vill åsse ha bögkompisar.... :-(

2008-09-17 @ 23:43:37
URL: http://emmaugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0