Adjö.

I 4 år och 8 månader har du varit en del av mig. Legat där i mitt varma hålrum och stött bort äggens friare. Du har orsakat smärta och blödningar men givit mig utrymme för njutning utan osäkerhet.

Idag tog du och mitt livmoder ett beslut över mitt huvud. Känner mig lite kränkt över att jag inte fick vara en del av detta val. Men i ärlighetens namn även en aning lättad. Du började bli gammal.

Du, mitt kära bling bling i fittan. Du gled ner i min hand alldeles för lätt. Bling bling i handen. Så ren och fin trots tiden där inne i blodets källa. Där satt jag på en toalett på söder drabbad av förvåningens chock.

Min eviga fråga kommer att vara varför du lämnade mig.

Du sattes in med smärta. Du lämnade mig mjukt som en fjäder mot huden.

Tack för denna tid Kopparspiralen nr 1 (insatt på MVC i Lund år 2005).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0