Så var det.

Och det finns de som anser att livets överraskningar är meningen med livet. Meningen med livet. Vilket fruktansvärt begrepp.

Jag och den underbara V pratade relationer under en solskenspromenad bland gamla hus och små tanthundar. Jag är lycklig över mina nya relationer som grönskat, växt och ger mig glädje och som jag kan ge glädje. Jag är ledsen över de relationer som förändrats till det sämre. Som glider undan. Försökt fånga upp dem men lusten är borta. Lusten att ge försvann. Lusten att försvara. Sorgen över att jag inte får vara glad.

Så, överraskningar är inte alltid bra., Speciellt inte de som gör ont.

Jag ger. Ska tydligen inte ge så mycket. Gör så. Då försvinner de som vill få.

Dags för kvällsmackan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Du är tillbaka! :D

Hoppas du mår bra, stor kram!



I morgon ska jag ha bebis! Är det sagt....fast han kommer nog inte på en vecka. :)

2011-02-08 @ 15:11:49
URL: http://emmaugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0